Όλα τα προγράμματα κατάρτισης, ανεξαρτήτως αντικειμένου, περιλαμβάνουν 200 ώρες θεωρητικής κατάρτισης που οδηγούν σε πιστοποίηση.

Αναλυτικά, οι θεματικές ενότητες που θα καταρτιστούν οι ωφελούμενοι ανά πρόγραμμα κατάρτισης, περιγράφονται παρακάτω:

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ 1: Υπάλληλος κρατήσεων

  1. Έναρξη προγράμματος
  2. Επαγγελματική συμπεριφορά και εξυπηρέτηση πελατών
  3. Γνώση Συμβολαίων (Ιδιωτικών Συμφωνητικών Μεταξύ Πρακτορείου και Ξενοδοχείου)
  4. Επίγνωση Ανέσεων και Εγκαταστάσεων Ξενοδοχείου
  5. Υγεία και ασφάλεια στο χώρο εργασίας
  6. Βασικές αρχές εργατικού δικαίου
  7. Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων
  8. Ενημέρωση για την εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ 2: Στέλεχος Εστίασης – Διοίκησης μονάδων εστίασης

  1. Έναρξη προγράμματος
  2. Επιχειρηματικότητα, βασικές γνώσεις οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων
  3. Η οργάνωση της μονάδας επισιτισμού
  4. Σχεδιασμός, παραγωγή και παρουσίαση των προϊόντων
  5. Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων
  6. Λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών
  7. Οργάνωση και διαχείριση εκδηλώσεων επισιτισμού
  8. Υγείακαι ασφάλεια στο χώρο εργασίας
  9. Βασικές αρχές εργατικού δικαίου
  10. Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων
  11. Ενημέρωση για την εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ 3: Υπάλληλος Τουριστικού Γραφείου

  1. Έναρξη προγράμματος
  2. Ελληνική και παγκόσμια τουριστική γεωγραφία
  3. Χρήση συστημάτων g.d.s
  4. Γνώση αεροπορικού εισιτήριου: λειτουργία, κανονισμοί και νομοθετικό πλαίσιο
  5. Διεξαγωγή πωλήσεων
  6. Διεργασίες και διαδικασίες με άλλους συμβαλλόμενους του τουριστικού κλάδου
  7. Γνώση ναυτιλιακού εισιτήριου: λειτουργία, κανονισμοί και νομοθετικό πλαίσιο
  8. Διακρίσεις και λειτουργίες τουριστικών γραφείων
  9. Υγεία και ασφάλεια στο χώρο εργασίας
  10. Βασικές αρχές εργατικού δικαίου
  11. Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων
  12. Ενημέρωση για την εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ 4: Υπάλληλος Υποδοχής-Εξυπηρέτησης Πελατών Ξενοδοχείου

  1. Έναρξη προγράμματος
  2. Επαγγελματική αντιμετώπιση του πελάτη κατά την εξυπηρέτηση
  3. Περιγραφή ανέσεων και εγκαταστάσεων του δωματίου και του ξενοδοχείου
  4. Επίγνωση των ιδιωτικών συμφωνητικών («συμβολαίων» που υπογράφει ένα τουριστικό γραφείο (ή Tour Operator) με το ξενοδοχείο)
  5. Εκτέλεση των εργασιών κατά κράτηση
  6. Υγεία και ασφάλεια στο χώρο εργασίας
  7. Βασικές αρχές εργατικού δικαίου
  8. Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων
  9. Ενημέρωση για την εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ 5: Ειδικός Συστημάτων Ηλεκτρονικού Εμπορίου (E-Commerce)

  1. Έναρξη προγράμματος
  2. Εξέλιξη Ηλεκτρονικού Εμπορίου
  3. Επεξεργασία Εικόνας και Βίντεο
  4. Εργαλεία Ανάπτυξης Ηλεκτρονικού Εμπορίου
  5. Search Engine Optimization και E-Shop
  6. Ασφάλεια Προσωπικών Δεδομένων και Συναλλαγών στο E-Shop
  7. Νομοθετικό Πλαίσιο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (E-Shop)
  8. Υγείακαι ασφάλεια στο χώρο εργασίας
  9. Βασικές αρχές εργατικού δικαίου
  10. Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων
  11. Ενημέρωση για την εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης

Διευκρινίζεται ότι το πρόγραμμα κατάρτισης «Ειδικός Συστημάτων Ηλεκτρονικού Εμπορίου (E-COMMERCE)» συγκαταλέγεται στα προγράμματα κατάρτισης που παρέχουν κατάρτιση σε ψηφιακές δεξιότητες, δεξιότητες τηλεργασίας ή άλλες οριζόντιες δεξιότητες (εφεξής «πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων»). Επομένως, βάσει της σχετικής νομοθεσίας, οι ωφελούμενοι μπορεί να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για παρακολούθηση του εν λόγω αντικειμένου κατάρτισης, ανεξαρτήτως αντικειμένου εργασίας. Η μοριοδότησή τους θα γίνει θεωρώντας δεδομένη την ύπαρξη απόλυτης συνάφειας.

Footer Image