Όλα τα προγράμματα κατάρτισης, ανεξαρτήτως αντικειμένου, περιλαμβάνουν 200 ώρες θεωρητικής κατάρτισης που οδηγούν σε πιστοποίηση.
Αναλυτικά, οι θεματικές ενότητες που θα καταρτιστούν οι ωφελούμενοι ανά πρόγραμμα κατάρτισης, περιγράφονται παρακάτω:
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ 1: Υπάλληλος κρατήσεων
- Έναρξη προγράμματος
- Επαγγελματική συμπεριφορά και εξυπηρέτηση πελατών
- Γνώση Συμβολαίων (Ιδιωτικών Συμφωνητικών Μεταξύ Πρακτορείου και Ξενοδοχείου)
- Επίγνωση Ανέσεων και Εγκαταστάσεων Ξενοδοχείου
- Υγεία και ασφάλεια στο χώρο εργασίας
- Βασικές αρχές εργατικού δικαίου
- Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων
- Ενημέρωση για την εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ 2: Στέλεχος Εστίασης – Διοίκησης μονάδων εστίασης
- Έναρξη προγράμματος
- Επιχειρηματικότητα, βασικές γνώσεις οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων
- Η οργάνωση της μονάδας επισιτισμού
- Σχεδιασμός, παραγωγή και παρουσίαση των προϊόντων
- Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων
- Λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών
- Οργάνωση και διαχείριση εκδηλώσεων επισιτισμού
- Υγείακαι ασφάλεια στο χώρο εργασίας
- Βασικές αρχές εργατικού δικαίου
- Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων
- Ενημέρωση για την εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ 3: Υπάλληλος Τουριστικού Γραφείου
- Έναρξη προγράμματος
- Ελληνική και παγκόσμια τουριστική γεωγραφία
- Χρήση συστημάτων g.d.s
- Γνώση αεροπορικού εισιτήριου: λειτουργία, κανονισμοί και νομοθετικό πλαίσιο
- Διεξαγωγή πωλήσεων
- Διεργασίες και διαδικασίες με άλλους συμβαλλόμενους του τουριστικού κλάδου
- Γνώση ναυτιλιακού εισιτήριου: λειτουργία, κανονισμοί και νομοθετικό πλαίσιο
- Διακρίσεις και λειτουργίες τουριστικών γραφείων
- Υγεία και ασφάλεια στο χώρο εργασίας
- Βασικές αρχές εργατικού δικαίου
- Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων
- Ενημέρωση για την εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ 4: Υπάλληλος Υποδοχής-Εξυπηρέτησης Πελατών Ξενοδοχείου
- Έναρξη προγράμματος
- Επαγγελματική αντιμετώπιση του πελάτη κατά την εξυπηρέτηση
- Περιγραφή ανέσεων και εγκαταστάσεων του δωματίου και του ξενοδοχείου
- Επίγνωση των ιδιωτικών συμφωνητικών («συμβολαίων» που υπογράφει ένα τουριστικό γραφείο (ή Tour Operator) με το ξενοδοχείο)
- Εκτέλεση των εργασιών κατά κράτηση
- Υγεία και ασφάλεια στο χώρο εργασίας
- Βασικές αρχές εργατικού δικαίου
- Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων
- Ενημέρωση για την εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ 5: Ειδικός Συστημάτων Ηλεκτρονικού Εμπορίου (E-Commerce)
- Έναρξη προγράμματος
- Εξέλιξη Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Επεξεργασία Εικόνας και Βίντεο
- Εργαλεία Ανάπτυξης Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Search Engine Optimization και E-Shop
- Ασφάλεια Προσωπικών Δεδομένων και Συναλλαγών στο E-Shop
- Νομοθετικό Πλαίσιο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (E-Shop)
- Υγείακαι ασφάλεια στο χώρο εργασίας
- Βασικές αρχές εργατικού δικαίου
- Βασικές αρχές λειτουργίας των επιχειρήσεων
- Ενημέρωση για την εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης
Διευκρινίζεται ότι το πρόγραμμα κατάρτισης «Ειδικός Συστημάτων Ηλεκτρονικού Εμπορίου (E-COMMERCE)» συγκαταλέγεται στα προγράμματα κατάρτισης που παρέχουν κατάρτιση σε ψηφιακές δεξιότητες, δεξιότητες τηλεργασίας ή άλλες οριζόντιες δεξιότητες (εφεξής «πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων»). Επομένως, βάσει της σχετικής νομοθεσίας, οι ωφελούμενοι μπορεί να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για παρακολούθηση του εν λόγω αντικειμένου κατάρτισης, ανεξαρτήτως αντικειμένου εργασίας. Η μοριοδότησή τους θα γίνει θεωρώντας δεδομένη την ύπαρξη απόλυτης συνάφειας.